Verhuren

Uw woning
in goede
handen
Als uw verhuurmakelaar bewerkstelligen wij een zorgeloze verhuur van uw woning. Dat doen wij door een uitgebreide screening van potentiële huurders, persoonlijk advies en met adequate kennis van de huurwet- en regelgeving. Daarmee behalen we een optimaal rendement. Ook een huurgarantiecontract is bespreekbaar.
3-stappenplan
Stap 1. Kennismaking
Een persoonlijke ontmoeting met u, een inventarisatie van uw woning en een uitgebreide toelichting over BrugVast en haar werkwijze.
3-stappenplan
Stap 2. Aan de slag
Het publiceren van uw woning, organiseren van bezichtigingen en de juiste huurder voor u vinden.
3-stappenplan
Stap 3. Huurovereenkomst
Het is zo ver! De huurovereenkomst wordt opgemaakt en een goede overdracht van de woning wordt voorbereid.
Ook voor het vastgoedbeheer zijn we u graag van dienst.

Meer informatie
over woningverhuur?

Vraag een vrijblijvend adviesgesprek aan met een van onze makelaars.
Tim Brugmans
Makelaar
U kunt ons ook bellen of een email sturen:

+31 (0)40 309 80 95

info@brugvast.nl
Geheel vrijblijvend
Bij uw woning of op ons kantoor
Wij nemen binnen 24 uur contact op
We hebben uw aanvraag ontvangen en
nemen binnen 24 uur contact met u op!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Wilt u uw huis of appartement (tijdelijk) verhuren in de regio van Eindhoven?
BrugVast begeleidt u met raad en daad zodat het verhuurtraject zo soepel mogelijk verloopt. We brengen graag meer aan boord dan enkel een huurovereenkomst die tot stand komt. Door de specifieke wensen van verhuurder en huurder in kaart te brengen, kunnen we op zoek naar de juiste match voor u en uw woning. Daarnaast kunnen we u ook van dienst zijn voor het beheer van uw woning.
Hoe verhuren jullie mijn woning?
Door middel van ons brede advertentienetwerk, hebben wij toegang tot de grotere verhuurwebsites in Nederland. Denk hierbij aan Pararius. Hét online platform om als verhuurmakelaar in contact te komen met de juiste huurder voor uw woning. Daarnaast staan wij altijd in contact met de personeelsafdelingen van de bedrijven in Eindhoven en omgeving.
Wat zijn de maandelijkse kosten om een woning te verhuren?
Het verhuren van uw huis of appartement brengt kosten met zich mee. Deze kosten bestaan onder andere uit het beheren van de woning. Dit kunt u uitbesteden door gebruik te maken van onze vastgoedbeheerdiensten. Ook zijn er nog andere kosten zoals klein onderhoud, gas/water/licht, gemeentelijke belastingen en bepaalde verzekeringen. In de meeste gevallen worden deze kosten doorberekend aan de huurder van uw huis of appartement.
Zijn er nog andere kosten die komen kijken bij verhuur van mijn woning?
Ja, die zijn er. Één van de grootste kostenposten die kunnen ontstaan is leegstand. Neem voor een spoedige verhuur contact met ons op. Andere kosten zijn bijvoorbeeld gemeentelijke belastingen en verzekeringen. De meeste kosten zullen aan de huurder worden doorberekend. Daarnaast wordt een 2e woning gezien als een belegging, waardoor deze bij de Belastingdienst in Box 3 valt. Het is aan te raden om hier de meest actuele informatie over in te winnen, gezien er periodieke wijzigingen in de wettelijke bepalingen omtrent Box 3 zijn. U kunt hiervoor gebruik maken van ons specialistisch vastgoedadvies.
Cookies

Door op "Accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de sitenavigatie te verbeteren, het sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons ​​privacybeleid voor meer informatie.

Home